13 točk za poslanska vprašanja

13 točk za poslanska vprašanja

13 TOČK POSTAVLJENIH, KOT POSLANSKA VPRAŠANJA
 

  1. Kolektivna pogodba - kolektivna je bila ukinjena, nove ni napisal nihče, splošna ne pokriva specifike poklica voznika in specifike transporta blaga.
  2. Varnost in zdravje - dela, ki jih vozniki ne bi smeli opravljati in so zanje nudene eksterne plačljive storitve ali dodatna oprema: čiščenje cistern, pometanje prikolic po visoko prašnem tovoru, čiščenje cerad pozimi, brez odrov. Uvedba zunanje električne klimatske naprave za ohlajanje in gretje, kot obvezna standardna oprema !  Obvezna postavitev odrov za čiščenje cerad pozimi na vseh parkiriščih, na podjetjih, na matičnih firmah ! Delovna sredstva, varnostna oprema. 
  3. Primerljiva zakonodaja iz tujine - potrebno se je nasloniti na zakonodajo EU in prilagoditi naše zakone, razen v primerih, ko je naš zakon ali uredba za voznika ugodnejši. 
  4. Klasifikacija delovnega mesta - opredeliti in klasificirati je potrebno delovno mesto, določiti primerne standarde bivanja in dela v kabini in izven nje: nujna oprema kabine za dostojno bivanje, oprema in sredstva potrebna za varnost in vzdrževanje (ergonomičen sedež, dodatna klimatska naprava, sredstva za čiščenje stekel, 1x letno globinsko čiščenje kabine, pištola za izpihovanje kabine, zaščitna obleka, rokavice in čevlji...). 
  5. Sledenje vozil - sledenje vozil ima element popolnega nadzora voznika, ker z beleženjem  pozicioniranja, gibanja in mirovanja vozila hkrati popolnoma nadzira tudi gibanje voznika. Delodajalec tako lahko izvaja nasilje in mobing nad voznikom. 
  6. Deregulacija poklica - potrebna je vsaj poklicna stopnja izobrazbe. Obstoječo NPK je potrebno prirediti, da bo nudila dejansko potrebno znanje in zakonsko obvezna šolanja morajo biti strošek delodajalca. 
  7. Za enako delo, enako plačilo - vize za tujce, prednost domačega delavca, enako plačilo za enako delovno mesto in naloge. 
  8. Inšpetorati za delo in promet - nadzor inšpekcijskih služb je neučinkovit. Ne sprovaja se niti tisti del zakonodaje, ki je ustrezen. 
  9. Delo na črno, siva ekonomija - ni nadzorovano. Z ustreznim nadzorom, bi bil učinek večji, kakor je učinek davčnih blagajn. 
  10. Plačilo po urah in konkurenčnost - s plačilom po urah in urni postavki, konkurenčnost prevoznika ne bi bila ogrožena. Nemci, Avstrijci, plačujejo voznika po urah vožnje in dela. Evropska minimalna urna postavka je 8,5 €. Po zgledu Nemčije, Avstrije je treba urediti vračilo cestnine, trošarin domačim prevoznikom. Treba je urediti plačilno politiko. 
  11. Vozni park - kako so se porabile subvencije? Za kamione euro 5 in euro 6, večje ugodnosti in vračila cestnin, trošarin. Nadzor nad manipulacijo tahografov z uporabo magnetov ali vožnje na tujo kartico voznika. 
  12. Tranzitni kamioni - cestnine glede na euro standard, uvedba eko nalepk. 
  13. Parkirišča - treba urediti zadostno površino parkirnih mest, tako za domači kakor za tranzitni promet. Obvezna infrastruktura tuši, sanitarije.


13 točk naslovljenih na poslance
Spletno mesto uporablja piškotke za analizo uporabe in zagotavljanje funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.
Z nadaljnjo uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.